Filmy koszmar, relacja ojciec-córka, fotografia

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje koszmar, relacja ojciec-córka, fotografia. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Serial opowiada o pracy policjantów z Wydziału Kryminalnego stołecznej policji. Główny bohater, komisarz Adam Zawada to policjant z wieloletnim doświadczeniem i niezwykłym detektywistycznym talentem. Bezkompromisowy dla przestępców, oddany swojej pracy i uparcie szukający prawdy, jest jednym z najlepszych policjantów w mieście. Do zespołu Zawady należy dwoje młodych policjantów. Marek Brodecki - dynamiczny i pełen zaangażowania, "prawa ręka" komisarza Zawady. Rzetelny i odpowiedzialny. Nową siłą w zespole jest podkomisarz Basia Storosz, która tuż po szkole trafia do Policji. W Wydziale Kryminalnym zdobywa pierwsze szlify w tym niełatwym zawodzie.
Nastolatka z pomocą przyjaciół walczy z wampirami, demonami i innymi piekielnymi stworzeniami.
Kiedy wujek Charlie przybywa z wizytą do swoich krewnych w Santa Rosa, tak naprawdę zaczyna jedną ze swych najbardziej wciągających i niebezpiecznych wycieczek. W rolę wujka Charliego – oszusta i mordercy podróżującego z Filadelfii do Kalifornii, zawsze o krok przed stróżami prawa – wciela się Joseph Cotten. Ale wkrótce jego siostrzenica zaczyna podejrzewać, że jej wuj jest mordercą i zaczyna się zabawa w kotka i myszkę. W miarę jak jego siostrzenica zbliża się do odkrycia prawdy psychopatyczny morderca nie ma wyboru – zaczyna planować zabójstwo swojej ulubionej krewnej.


Wypalony reżyser filmowy, nie ma już weny aby nakręcić kolejny film. Ucieka w świat fantazji przed przytłaczającym go otoczeniem.
Film na podstawie światowego bestsellera Josefa Martina Bauera. Clemens Forell zostaje wzięty do niewoli i spędził 4 lata w obozie jenieckim na Syberii. Kiedy udaje mu się z niego uciec przemierza ponad 14 000 kilometrów w drodze do domu. Cała jego wyprawa trwa ponad 3 lata, a przez ten cały czas jest ścigany przez jednego z nadzorców obozu. Przemierza Syberię i Persję oraz Turcję, gdzie spotyka pomocnych ludzi. Do domu dociera po 9 latach tułaczki tuż przed Bożym Narodzeniem.
Michael Anderson (Clive Owen) jest radcą prawnym. Pewnego razu wracając z zakupów wdaję się w kłótnie z napotkanym rowerzystą. Spotkanie kończy się tragicznie, a Michael postanawia zatrzymać to w tajemnicy. Anderson nie wyjawia tego nawet najbliższym, czy uda mu się zachować sekret do końca?
Mehmet jest nowym zdobywcą Stambułu. Pracuje w wodociągach, ma młodą narzeczoną. Podczas burdy po meczu zaprzyjaźnia się z Berzanem, ulicznym sprzedawcą i kurdyjskim aktywistą. Pewnego razu podczas kontroli autobusu policja odnajduje obok Mehmeta porzuconą torbę z bronią. Przesłuchanie staje się brutalne i długie, gdyż zatrzymany wygląda podejrzanie kurdyjsko (ma ciemne włosy i ostre rysy twarzy). To zdarzenie niesie za sobą przykre konsekwencje: krąg znajomych Mehmeta stopniowo się przerzedza, w pracy pojawiają się problemy, spotyka się z szykanami ze strony sąsiadów, jego dziewczyna się załamuje. Jedyną osobą, która w pełni go rozumie jest Berzan, jednak i on nieustannie ściera się z policją. Gdy wydarza się tragedia, Mehmet wyrusza w długą podróż na Wschód (do ojczyzny Kurdów) i przechodzi tam powolną, lecz nieodwracalną metamorfozę. Dramatyczna przypowieść o tożsamości, przyjaźni, lojalności.
Oto pan Brooks (Kevin Costner) – odnoszący sukcesy biznesmen, hojny filantrop, kochający mąż i ojciec, filar lokalnej społeczności. Oddana żona nie widzi poza nim świata, a córka jest dla niego prawdziwym źródłem radości. Pan Brooks ma też pewną malutką tajemnicę... Dzięki nieprzeciętnej inteligencji i metodyczności odnosi sukcesy jako seryjny morderca, wobec którego policja jest bezradna od wielu lat. Nieposkromiona żądza mordu, rozpalana przez jego mroczne alter ego, Marshalla (William Hurt (I)), pcha go w kierunku kolejnej wyrafinowanej zbrodni. Jednak tym razem drobny błąd sprawi, że na trop Brooksa wpada wyjątkowo uparta detektyw Atwood (Demi Moore).
Rodzina Barańskich mieszka na przedmieściu. Matka całkowicie poświęca się roli pani domu, co jest źródłem jej nieustającej frustracji. Ojciec utrzymuje rodzinę, ale to nie jego zdanie jest w domu najważniejsze. Model życia Leszczyńskich jest zupełnie inny. Matka jest rozwódką. Ze swojego pierwszego związku ma dorastającą córkę, a z obecnego małżeństwa kilkuletniego syna. Spełnia się zawodowo, podczas gdy jej mąż zmaga się nie tylko z wychowaniem dzieci, ale również z własną niemocą w kwestii ponownego wyboru ścieżki kariery zawodowej. Jest bezrobotny. Choć Barańscy hołdują wartościom konserwatywnym, a Leszczyńscy wydają się być postępowymi intelektualistami, okazuje się, że tak naprawdę więcej ich łączy niż dzieli. Dobre chęci rodziców przynoszą często opłakane, choć zabawne rezultaty.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…